Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.14279/depositonce-5604
Main Title: Tempel des Ernstes und des fake. Der Raffael-Saal in der Orangerie zu Potsdam, ein Kopienmuseum im Zeitalter der technischen Reproduzierbarkeit
Author(s): Savoy, Bénédicte
Type: Book Part
Language Code: de
Is Part Of: 10.1515/9783110255638
URI: http://depositonce.tu-berlin.de/handle/11303/6020
http://dx.doi.org/10.14279/depositonce-5604
Issue Date: 2012
Date Available: 7-Dec-2016
DDC Class: DDC::700 Künste und Unterhaltung::700 Künste::700 Künste, Bildende und angewandte Kunst
DDC::700 Künste und Unterhaltung::750 Malerei::750 Malerei, Gemälde
Subject(s): Raffael
Museumskunde
Ausstellung
Reproduktion
Orangerieschloss
museum studies
exhibition
reproduction
Orangery Palace
Usage rights: Terms of German Copyright Law
Book Title: Raffael als Paradigma : Rezeption, Imagination und Kult im 19. Jahrhundert
Publisher: De Gruyter
Publisher Place: Berlin/Boston
Publisher DOI: 10.1515/9783110255638.201
Page Start: 201
Page End: 236
ISBN: 978-3-11-025563-8
Appears in Collections:Fachgebiet Kunstgeschichte der Moderne » Publications

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savoy_Raffael-Saal.pdf26.37 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DepositOnce are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.